Hulp nodig ?    +31 (0)6 1055 7510

Uw winkelwagen:

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Op 123 Ruitersport kunt u altijd eenvoudig uw bestellingen plaatsen.

Online bestellen is héél eenvoudig, snel en veilig.

  • Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop "In winkelmandje".
  • U ziet nu de artikelen die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje. Hier kunt u het aantal te bestellen stuks nog aanpassen. Klik op "volgende" om uw bestelling verder af te ronden of op "verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen.
  • Als u nog niet heeft ingelogd, wordt hier gevraagd om uw gebruikersnaam (= e-mailadres) en wachtwoord in te vullen om u zo aan te melden. 
    Als u een nieuwe klant bent, dient u zich hier eerst te registreren.
  • Als u eenmaal bent ingelogd, kunt u aangeven waar uw pakje afgeleverd dient te worden. Indien u een ander adres dan het factuuradres voor de levering wenst te gebruiken, kunt u hier een ander adres opgeven. Opgelet: levering op een postbusadres is niet mogelijk!
  • Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
  • Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren en de Algemene voorwaarden te accepteren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Maak uw bestelling definitief door op "Bestel nu" te klikken.
  • In het betaalgedeelte voert u uw gegevens in m.b.t. de betaling (iDEAL of met creditcard).
  • U krijgt daarna een bevestiging van uw bestelling met het nummer van uw bestelling. Gelieve dit nummer goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantenservice, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
  • U ontvangt tevens een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

 

Hoeveel verzendkosten worden er in rekening gebracht?

De verzendkosten voor leverig binnen Nederland bedraagt € 5,95 (voor met een maximum gewicht van 30 kilo). De verzendkosten voor de levering naar België bedraagt € 8,95 (voor met een maximum gewicht van 30 kilo). Somige producten voor gratis geleverd, dit zal vermeld staan in het product. 


Wat gebeurt er met de bezorging van een pakket als ik niet thuis ben?

Uw pakket zal twee keer worden aangeboden door de Post NL. Mocht u de tweede keer ook niet thuis zijn, dan ontvang u een afhaalbericht. Hiermee kun u zelf uw pakket ophalen bij het post NL punt dat vermeld staat op het afhaalbericht.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging ziet, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kunt u ons op de hoogte brengen door contact op te nemen met ons via service@123ruitersport.nl of via telefoonnummer 0546-218 825 (maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur). We verzoeken u om dit binnen 24 uur na ontvangst van het product te doen. Wij helpen u dan graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.


Na het openen van mijn pakket heb ik een defect ontdekt. Wat nu?

Als zeker is dat het product niet werkt, vragen wij u om binnen 24 uur na ontvangst van het product contact op te nemen met ons via service@123ruitersport.nl of via telefoonnummer +31(0)546 218 825 Wij helpen u dan verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.


Kan ik mijn bestelling ook zonder opgave van redenen retourneren?

U heeft na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 14 dagen het recht om ongebruikte producten zonder opgave van redenen te retourneren en de koopovereenkomst te ontbinden. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dient u het product, ongebruikt in de orinele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen aan Happyhorsedeal. Bij ontbinding binnen de genoemde termijn zal Happyhorsedeal binnen 20 dagen nadat de bestelling retour is ontvangen, het door u betaalde bedrag (minus de door ons gemaakte verzendkosten) terugbetalen, mits is voldaan aan alle voorwaarden, Bij retouren = 1 maal verzendkosten voor de klant en 1 maal voor Happyhorsedeal, u krijgt daarbij aankoopverzendkosten terug gecrediteerd.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar het retouradres van Happyhorsedeal en bent u dus vrij in uw keuze voor een transporteur. Zeker bij het retourneren van waardevolle artikelen, raden we u aan om de zending aangetekend retour te versturen.

Klik Hier om het retourformulier  te downloaden.

Heb ik garantie op aangekochte producten?

De niet-goed-geld-terug-garantie van 123 Ruitersport garandeert u dat geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de specificaties die in het aanbod zijn vermeld. Bent u desondanks van mening dat dit niet het geval is, dan betaalt Happyhorsedeal – indien is voldaan aan de voorwaarden uit de Retour Policy – na retourontvangst van het product het volledige aankoopbedrag binnen 20 dagen aan u terug als blijkt dat de producten anders zijn dan de bestelde producten, of 123Ruitersport draagt zorg voor een herstelzending.

Happyhorsedeal garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het geleverde product. De garantietermijn van de deal komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan:
a) onoplettendheid;
b) opzettelijke beschadiging; of
c) nagelaten verzorging.

De aanspraak op garantie vervalt eveneens, indien anderen dan 123Ruitersport, zonder toestemming van 123Ruitersport, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.

Veilig betalen

Betalingen verlopen via iDEAL, Paypal, Mister Cash of overboeking. Dit zijn veilige manieren voor u om te betalen.


Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw programma voor internetbankieren bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent dus.

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product of dienst
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende programma voor internetbankieren van uw eigen bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling is geslaagd!

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm evenals per email.  Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is. Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantenservice. Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u kijken op uw My Account pagina waar de bestelling terug te vinden is.

 

Als ik meerdere bestellingen op dezelfde dag plaats, betaal ik dan ook meerdere keren verzendkosten?

Per bestelling betaalt u verzendkosten, afhankelijk van het totaalbedrag van uw bestelling. Elke bestelling zal ook apart verzonden worden.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven surfen gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Ontdek hier meer.